۱۲ روش افزایش فالوور اینستاگرام
نوشته شده توسط : ساحل

به طور متوسط برای شخص یا کسب و کار، رشد روز افزون بیچارگی به موعد و توجه یومیه و همیشگی دارد. خوشبختانه، چندین گذرگاه هستی دارد که می‎توانید برای افزایش فالوور اینستاگرام دست کم به اندازه ۱۰۰۰ نفربرای حساب کاربری شخصی یا حرفه ای خویش در اینستاگرام انجام دهید.

همه چیز در ارتباط با این است که بدانید زمان و سعی خود را کجا سرمایه گذاری کنید. با سفارشی کردن پروفایل خود، گزینش مطالب عالی، نوشتن کپی هوشمندانه، به کارگیری هشتگ hashtag، و کار با نفوذ کنندگان و پیروان برای تشویق تعامل.

بیایید ببینیم برای افزایش فالوور اینستاگرام باید از کجا شروع کنیم. و ۱۰۰۰ فالوور نخست را چطور جذب کنیم. از ایجاد یک پروفایل اینستاگرام که فالوور بسیار جذب کند گرفته لغایت استفاده از رقابت برای درست ماندن در نام بازرگانی خود.

حالا برویم سراغ پروانه العمل اصلی که چطور فالوورهای اکثریت را در اینستاگرام بدست آوریم؟

دستورالعمل افزایش فالوور اینستاگرام:
۱- پروفایل خود را ایجاد و بهینه سازی کنید

۲- یک فرآوری کننده محتوا تعیین کنید

۳- بر روی مهارت عکاسی و ویرایش تمرکز کنید

۴- شروع به پست قراردادن یا کنید

۵- برخی از مطالب خویش را سازماندهی کنید.

۶- لذت بخش بنویسید. caption کپشن های ارزشمند بنویسید

۷- از hashtag هشتگ‌های مربوطه بهره‌گیری کنید

۸- با کاربران سایر تعامل داشته باشید، از آنگونه با فالوور های خود

۹- با کاربرانی که همانند به شما هستند تبلیغ متقابل داشته باشید

۱۰- برای افزایش فالوور اینستاگرام پیکار برگزار کنید

۱۱- به اشتراک گذاری استوری و ویدئوی live

۱۲- پروفایل خویش را برای پیدا کردن و دنبال کردن راحت کنید

اول – پروفایل خود را ایجاد و بهینه سازی کنید
کسب درآمد از اینستاگرام
برای افزایش فالوور اینستاگرام، پیش از هر کاری، پروفایل اینستاگرام خود را سفارشی سازی کنید. به فالوورهای نهفته خود بگوئید که چه کسی هستید. و دلیلی به آنها بدهید تا شما را دنبال کنند. چطور؟ از اینجا آغاز کنید که به آنها اطمینان دهید که نام کاربری شما قابل تشخیص و قابل جستجو است. مثل نام سوداگری شما. اگر نام کسب و کار شما قبلاً گرفته شده است، سعی کنید اسم کسب و کار خود را به عنوان تقسیم اول نام کاربری خود حفظ کنید لغایت هنگامیکه ملت به تعقیب سوداگری شما هستند اغلب به شما تقریبا شوند.

توجه: مطمئن شوید که نام سوداگری خود را به طور کامل به فیلد اسم در بخش گزینه ها اضافه کنید. دکمه های دندانه دار در ios و سه نقطه در اندروید. این پایین تصویر پروفایل شما و زیر username شما در جستجو نما خواهد شد. پس مطمئن شوید که پروفایل شما عمومی است. برای ایجاد ایندکس عمومی، اینستاگرام را مفتوح کنید، گزینه ها (Options) را مفتوح کنید، و مطمئن شوید که حساب خصوصی (Private Account) خاموش است.


برای افزایش فالوور اینستاگرام یک تصویر پروفایل برگزیدن کنید که برند شما در سایر شبکه های اجتماعی نیز باشد مشابه لوگوی کمپانی خود.

سپس سرنوشت bio یا توضیحات مربوط به خویش را با اطلاعات مفید و لذت دسته و علمی و آموزنده درباره برند خود پر کنید. اطلاعاتی همانند این فرمان می دهد تا مردم در ارتباط با شما اغلب بدانند و دلیلی به آنها می دهید که شما را دنبال کنند.

این اطلاعات شامل این می‌شود که شما چه کسی هستید و چه کاری اتمام می دهید. و اشاره به شخصیت را نیز اضافه کنید.

در اینجا چند نمونه برای الهام بخشی وجود دارد:

@WeWork: “Make a life, not just a living.”
@Oreo: “See the world through our OREO Wonderfilled lens.”
@CalifiaFarms: “Crafting, concocting and cold-brewing up a delicious, plant-based future.”
@Staples: “We make it easy to #MakeMoreHappen”
سپس، یک لینک به bio خود اضافه کنید تا اگر مردم می خواهند به تارنما شما بروند بتوانند به راحتی به طور سر راست از اینستاگرام به تارنما بروند. فضای اختصاص دیتا شده برای URL ها خیلی با ارزش است. زیرا این فقط فضا در اینستاگرام است که می توانید یک لینک قابل کلیک جایگذاری کنید، بعد متعلق به عاقلانه کاربرد کنید.

برای افزایش فالوور اینستاگرام توصیه می‌کنیم که لینک را کوتاه کنید الی اغلب قابل کلیک باشد. می توانید از سایت Bitly برای کوتاهی کردن لینک بهره‌گیری کنید.

در نهایت، آگهی ها (notifications) را فعال کنید به این ترتیب وقتی ملت عکس های شما را به اشتراک می گذارند یا برای آنها کامنت می گذارند را می توانید ببینید. این به شما دستور خواهد داد که تند تر با آنها ارتباط برپا کنید.

مثل بسیاری از کمپانی ها در توییتر. برای پرکار کردن آگهی ها، به گزینه ها(Options) بروید و سپس تنظیمات آگهی ها را برگزیدن کنید (Push Notification Settings.) و همه (From Everyone) را برای هر بخش ای گزینش کنید.

برای افزایش فالوور اینستاگرام ما توصیه نمی کنیم که حساب اینستاگرام خویش را به توییتر و فیس بوک لینک دهید. بعد پست های اینستاگرام شما به طور خودکار در حساب های دیگر منتشر می شوند. گونه ها پست ها متفاوت است.

دوم – یک فرآوری کننده محتوا تعیین کنید
تولید محتوا
تولید محتوا
فقط یک یا دو تن حساب کاربری اینستاگرام شما را مدیریت کنند. در صورت امکان، شخصی را گزینش کنید که تجربه استفاده از حساب اینستاگرام شخصی را داشته باشد. و مطمئن شوید که همه ویژگی های سودمند اینستاگرام را ارائه می دهد.

اگر برای یک سازمان کبیر پیشه می کنید، ممکن است اشخاص زیادی را پیدا کنید که می خواهند درباره چیزهایی که پست شده است بگویند. این زمانی است که یک تقاضا سازمان مکشوف یا دستورکار مستند در دست است. این اسناد باید به مردم اطلاع دهد که چگونه پستی را در حساب اینستاگرام شما درخواست کنند، هنگامیکه می خواهند روی پست ارزش گذاری کنند و چرا باید این پیشه را اتمام دهند.

سوم – چیرگی عکاسی و ویرایش عکس و کار کردن با عکس ها
برای افزایش فالوور اینستاگرام، کیفیت پست مهم است. خیلی زیاد. فالوورهای توییتر ممکن است چند توییت بد را ببخشند، اما یک عکس بد در اینستاگرام خیلی چیز بدی است و قابل قبول نیست. این به این معنی نیست که کران باید دوره های عکاسی را بگذرانید تا عکس های اینستاگرام نکوداشتن داشته باشید. و به این معنی نیست که هفته ها پیش از آغاز شغل باید تمرین مشکل داشته باشید. اما باید با نکات بنیادین عکاسی و برنامه های ویرایش عکس آشنا باشید.


مهارت های عکاسی
از آنجائیکه اینستاگرام یک برنامه موبایل است، احتمالاً بیشتر عکس‌هایی که پست می گذارید با تلفن به اتفاق خود گرفته اید. تنها اینطور نیست، اما انتظار می رود که اینطور باشد. در حالی که برخی از برند ها از عکس های حرفه ای برای عکس اینستاگرام خویش استفاده می کنند، اکثراً از گوشی های هوشمند استفاده می کنند. و به هر حال اینستاگرام به معنی راستین واژه همین لقب را دارد.

اینجا نکات برجسته و مهمی وجود دارد:

در یک موعد روی یک جستار تمرکز کنید.

فضای منفی را در آغوش بگیرید.

دیدگاه های جالب را پیدا کنید.

تقارن را جستجو کنید.

جزئیات کوچک را ضبط کنید.

فالوور های خویش را شاد کنید.

مهارت های ویرایش عکس

اینستاگرام برخی قابلیت های ویرایش اولیه عکس را دارد، اما بیشتر اوقات آنها برای ایجاد یک تصویر واقعاً عالی نیستند. بسیاری از عکس ها را پیش از اینکه برای بار نخست در اینستاگرام باز کنید باید با یک یا دو برنامه ویرایش عکس مفتوح کنید و آنها را ویرایش کنید.

چهارم – آغاز به پست گذاشتن
وقتی که پروفایل خود را برپایی و بهینه سازی کردید، کسی را داشته باشید که آنها را اداره کند. و چیزهایی را یا دو چیز را درباره عکاسی و ویرایش عکس بدانید، اکنون موعد آغاز پست گذاشتن است. ایده احسان است که تعداد زیادی پست های عالی داشته باشید، شاید ۱۵ عدد یا بیشتر، لغایت قبل از اینکه شروع کنید که واقعاً ملت را جذب کنید.

برای افزایش فالوور اینستاگرام، وقتی مردم پروفایل شما را می بینند، بهتر است شمار زیادی از عکس های شما را ببینند که همه صفحه را پوشانده است. به جای اینکه تعداد انگشت تعدادی ببینند، به این ترتیب آنها با خبر می شوند که به طور مرتب مطلب می‌نویسید.

چگونه تعداد فالوور های خود را در اینستاگرام افزایش دهیم؟

برای شروع پست گذاشتن در اینستاگرام، ابتدا قالب های محتوایی رسانه های اجتماعی را دانلود کنید و آغاز به برنامه ریزی پست های اینستاگرام خویش کنید. با گذشت زمان، میخواهید که عکس ها را با تاریخی که دارند دسته بندی کنید و ساحل هم بگذارید، مشابه واپسین،انجام هفته یا هنگامیکه به تعطیلات می روید.

وقتی برای برنامه های پست گذاشتن شروع به برنامه ریزی می کنید شخصیت های بازار هدف خود را در ذهن داشته باشید، می توانید به طور قابل توجه سررسید و فرکانس پست گذاری خویش را تغییر دهید. مخصوصاً اگر مخاطبان خود را در ناحیه زمانی متفاوت هدف پیمان می دهید. می‌توانید از قالب های رایگان بهره‌گیری کنید.

برنامه خود را برای مخاطبان ویژه خویش که شدنی است موعد بر باشد و آزمودن دربایستن داشته باشد بهینه سازی کنید.

طبق تحقیقاتی که داشته‌ایم بهترین موعد برای پست قراردادن یا در اینستاگرام دوشنبه و پنج‌شنبه است. اگر در فکر افزایش فالوور اینستاگرام هستید، در هر ساعتی به جز زمان ۳ الی ۴ بعد از ظهر پست بگذارید. ناحیه ای را در نظر بگیرید که بازار قصد شما را تشکیل می دهند. و نتایج را با هم ترکیب کنید تا به نتیجه نهایی برسید. برای مخاطبان خارج از کشور تنها جاهایی را در نظر بگیرید که مخاطبان شما در آن ناحیه حضور دارند و کاربرد می کنند.

با این حال، به این دلیل که اینستاگرام عمدتاً برنامه ای است که روی دستگاههای موبایل کاربرد می شود، کاربران میل دارند که در هر زمانی استفاده کنند. اگر چه بسیاری از کاربران در درازا روزهای کاری در ساعاتی که شغل نمی‌کنند، با محتواهای اینستاگرام مشغول هستند. برخی از کسب و کارها با پست قراردادن یا در ساعات ۰۲:۰۰ بامداد یا ۰۵:۰۰ پس از ظهر و در روزهای چهارشنبه ۰۷:۰۰ بعد از ظهر موفق هستند. شما هم رسیدگی کنید ببینید چه ساعتی برای مخاطبان شما مناسب است.





:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: